کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی اتریش
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

اتریش

بازدید : 22
چهارشنبه 29 فروردين 1397 زمان : 15:58

هتل آپارتمان کاخ شیراز

هتل 2 ستاره کاخ شیراز در بلوار زند این شهر قرار دارد.تور شیراز تابستان 97 این هتل در نزدیکیتور شیراز بهار 97 مجموعه کریمخان قرار داشته و دسترسی خوبی به دیگر مکان های گردشگری دارد. هم چنین فاصله هتل کاخ تا فرودگاه 15 کیلومتر است. واحد های اقامتی هتل تور شیراز فروردین 97شامل 24 آپارتمان یک و دو خوابه است که برای شما مسافران تور شیراز دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، تلفن و صبحانه هستند. از دیگر امتور شیراز خرداد 97کانات هتل می توان به رستوران، لابی، سیستم تور شیراز اردیبهشت 97ضد حریق و لاندری اشاره کرد.

هتل آپارتمان کاخ شیراز

هتل آپارتمان کاخ شیراز

هتل آپارتمان کاخ شیراز


هتل داریوش شیراز

هتل 2 ستاره داریوش شیراز در مرکز این شهر زیبا قرار دارد. با توجه به قرار تور شیراز فروردین 97داشتن این هتل در مرکز شهر به مناطق دیدنی و مراکز خرید شهر شیراز نزدیک است. هتل دارای 18 اتاق یک تا سه تخته است که به شما مسافران تور شیراز امکانات یخچال، تلویزیون، سیستمتور شیراز بهار 97 تهویه مطبوع و اینترنت بی سیم رایگان را ارائه می دهند. رستوران هتل غذاهای ایرانی را با کیفیت مطلوب و طعم خوب تور شیراز تابستان 97سرو می کند. از دیگر امکانات هتل تور شیراز اردیبهشت 97می توان به پارکینگ، خشکشویی، تور شیراز خرداد 97صندوق امانات و کافی نت اشاره کرد.

هتل داریوش شیراز

هتل داریوش شیراز


هتل کوثر شیراز

هتل دو ستاره کوثر در بلوار کریم خان شیراز قراز دارد. هتل کوثر با توجه به قرار گرفتنتور شیراز فروردین 97 در بلوار کریم خان به مناطق دیدنی و تاریخی شیراز نظیر مجموعه کریم خان نزدیک است. هتل در 2 طبقه ساخته شده است و دارای 50 واحد اقامتی استتور شیراز تابستان 97 که شامل یک تخته ، دو تخته و سه تخته است که به شما مهمانان تور شیراز امکانات یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن و صندوق امانات را ارائه می دهند. رستوران هتل در طبقه دوم قرار دارد که با تور شیراز بهار 97ظرفیت 50 نفر انواع غذاهای لذیذ را به شما مهمانانتور شیراز ارائه می دهد. از دیگر امکانات تور شیراز خرداد 97هتل می توان به چایخانه سنتی، کافی شاپ، لاندری، تور شیراز اردیبهشت 97آسانسور و ... اشاره کرد.

هتل کوثر شیراز

هتل کوثر شیراز

هتل کوثر شیراز


هتل آپارتمان سریر شیراز

هتل آپارتمان سریر یکی از هتل های یک ستاره شیراز است که در میدان قدوسی این شهر قرار تور شیراز فروردین 97گرفته است. واحدهای اقامتی هتل به صورت سوئیت بوده که به شما مسافران تور شیراز امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان،تور شیراز خرداد 97 تلفن، تهویه مطبوع و اینترنت را ارائه می دهند. تور شیراز اردیبهشت 97هتل سریر دارای تالار برای برگزاری جشن و هم چنین یک رستوران است که انواع غذاهای خوش طعم سنتی و ایرانی را برای شما مهمانان تور شیراز سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان بهتور شیراز بهار 97 لابی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، لاندری و روم سرویس اشارهتور شیراز تابستان 97 کرد.

هتل آپارتمان سریر شیراز

هتل آپارتمان سریر شیراز

هتل آپارتمان سریر شیراز


هتل آپارتمان خانه سبز شیراز

هتل آپارتمان خانه سبز یکی از هتل های تک ستاره شیراز است که در خیابان حدادی این شهر واقع تور شیراز تابستان 97شده است. واحدهای اقامتی هتل به صورت سوئیت و آپارتمان است که به شما مهمانان تور شیراز امکانات تلویزیون، یخچال، مبلمان، تهویه تور شیراز فروردین 97مطبوع و اینترنت را ارائه می دهد. رستوران هتل با بهره گیری از بهترین سرآشپزها انواع غذاهای ایرانی، چینی و هندی را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور شیراز می تور شیراز اردیبهشت 97توان به تاکسی سرویس، لابی،تور شیراز بهار 97 لاندری، خدمات خانه داری و پارکینگ اشاره تور شیراز خرداد 97کرد.

هتل آپارتمان خانه سبز شیراز

هتل آپارتمان خانه سبز شیراز

هتل آپارتمان خانه سبز شیراز

بازدید : 35
چهارشنبه 29 فروردين 1397 زمان : 15:51

هتل پولادکف شیراز

هتل پولادکف یک هتل خوب در منطقه سپیدان شیراز است. این هتل با توجه تور شیراز تابستان 97به نزدیک بودن به پیست سپیدان و آبشار مارگون مورد توجه مسافران تور شیراز قرار می گیرد. هتل در هوای پاک و تمیز کوهستان قرار گرفته و دارای ساختمانی زیبا و نوساز تور شیراز فروردین 97می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر شیراز 77 کیلومتر است. رستوران هتل در طبقه همکف قرار داشته و غذاهای ایرانی و فست فود سرو می کند. هتل دارای امکانات تفریحی و ورزشی زیادی بودهتور شیراز اردیبهشت 97 که شامل اسکی، بیلیارد، قایق پدالی، اسب سواری، فوتبال دستی، اسنومبیل، تل اسکی، مینی بوب، پیست کارتینگ است. از دیگر امکانات تور شیراز بهار 97هتل می توان به پارکینگ، اینترنت، سالن همایش، لاندری، تور شیراز خرداد 97تاکسی سرویس و ... اشاره کرد.

هتل پولادکف شیراز

هتل پولادکف شیراز

هتل پولادکف شیراز


هتل سنتی گلشن شیراز

هتل سنتی گلشن یکی از هتل های یک ستاره شیراز است که در خیابان لطفعلی تور شیراز تابستان 97خان شیراز قرار دارد. با توجه به قرار گرفتن هتل در خیابان لطفعلی خان ، هتل گلشن به جاذبه های گردشگری شیراز بسیار نزدیک است. قدمت هتل به زمان قاجاریه برمی گردد و تور شیراز فروردین 97در دوران معاصر به هتل تبدیل شده است. هتل دارای 7 اتاق است که برای شما مسافران تور شیراز دارای امکانات تلویزیون، یخچال، اینترنت، تهویه مطبوع و صبحانه هستند. در حیاط هتل که فضایی تور شیراز خرداد 97کاملا سنتی دارد یک حوض زیبا با فواره قرار گرفته است و در کنار آن یک چایخانه سنتیتور شیراز بهار 97 قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به پارکینگ، خشکشویی،‌ صندوقتور شیراز اردیبهشت 97 امانات و رستوران اشاره کرد.

هتل سنتی گلشن شیراز

هتل سنتی گلشن شیراز

هتل سنتی گلشن شیراز


اقامتگاه بومگردی خانه باغ شیراز

اقامتگاه بومگردی خانه باغ شیراز یکی از هتل های دو ستاره شهر شیراز است. این تور شیراز اردیبهشت 97هتل یک خانه سنتی بوده است که در سال 1395 به عنوان هتل شروع به کار کرده است. مساحت هتل 3000 متر مربع بوده و در سه طبقه ساخته شده است وتور شیراز بهار 97 دارای 9 اتاق است. قدمت اینتور شیراز تابستان 97 بنا به دوران رضا شاه پهلوی برمی گردد. اتاق های هتل دارای امکانات صبحانه، تلویزیون، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت هستند. یک رستوران سیاه چادرتور شیراز خرداد 97 در میان باغ هتل وجود دارد که انواع غذاهای محلی خوش طعم را برای شما مسافران تور شیراز سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به اجاره ماشین، لابی،تور شیراز فروردین 97 پارکینگ، خدمات تور و صندوق امانات اشاره کرد.

اقامتگاه بومگردی خانه باغ شیراز

اقامتگاه بومگردی خانه باغ شیراز

اقامتگاه بومگردی خانه باغ شیراز


هتل نصیر الملک شیراز

هتل نصیر الملک یکی از هتل های دو ستاره شهر شیراز و نزدیک ترین هتل به حرم مطهر حضرت تور شیراز فروردین 97شاهچراغ علیه السلام است. هتل در سال 1395 با هدف ارائه خدمات بهتر به شما مهمانان تور شیراز بازسازی شده است. این هتل در چهار طبقه بنا شده است و دارای 34 واحد اقامتیتور شیراز تابستان 97 شامل اتاق های دو و سه تخته است که امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، اینترنت، روم سرویس، حمام و تهویه مطبوع را دارا می باشند. برای صرف غذا می توانیدتور شیراز اردیبهشت 97 از رستوران واقع در طبقه هم کف استفاده کنید. هتل نصیر الملک دارای کافی شاپ برای صرف نوشیدنی و دسر نیز هست. از دیگر امکانات تور شیراز بهار 97هتل می توان به تاکسی سرویس، پذیرش 24 تور شیراز خرداد 97ساعته، روم سرویس، خدمات تور و آسانسور اشاره کرد.

هتل نصیر الملک شیراز

هتل نصیر الملک شیراز


هتل کیوان شیراز

هتل کیوان شیراز از هتل های یک ستاره این شهر است که در مرکز شیراز و در نزدیکی ارگ تور شیراز فروردین 97کریمخان واقع شده است. این هتل تازه تاسیس بوده و در سال 1395 افتتاح شده است دارای یک ساختمان سه طبقه است. این هتل دارای 24 باب اتاق است که از انواع دو تخته و سه تور شیراز تابستان 97تخته بوده و به شما مسافران تور شیراز امکانات یخچال، کولر گازی، مبلمان، چای ساز، تلویزیون و حمام را ارائه می دهند. فاصله هتل کیوان تا فرودگاه حدود سی دقیقهتور شیراز اردیبهشت 97 است که با درخواست قبلی ترانسفر فرودگاهی نیز انجام خواهد شد. از دیگر امکانات هتل می توان به لابی، کافی شاپ، صندوق امانات، خشکشویی، اینترنت بی سیم، تاکسی تور شیراز خرداد 97سرویس، خدمات خانه داری، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدارباش و روزنامه اشاره تور شیراز بهار 97کرد.

هتل کیوان شیراز

هتل کیوان شیراز

بازدید : 30
چهارشنبه 29 فروردين 1397 زمان : 15:45

آرامگاه شاه چراغ در شیراز

شاه چراغ همان طور که می دانید آرامگاه احمد ابن موسی پسر ارشد امام موسی کاظم (ع) و برادر امام رضا (ع) است. نقل استتور شیراز فروردین 97 که احمد ابن موسی در راه پیوستن به برادر خود بود که به دستور خلیفه عباسی کشته شد. شورای فرهنگ عمومی استان فارس روزتور شیراز تابستان 97 ششم ذی القعده یعنی روز پنجم دهه کرامت که فاصله بین تولد امام رضا و حضرت معصومه است را روز بزرگداشت شاه چراغ معرفی کرده اند. قدمت آرامگاه به دوره اتابکان و سده ششم هجری باز می گردد و به سبک معماری آذربایجانی بنا شده است. بنا داراتی یک ایوان، حرم ، چهار شاه نشین، مسجد ، دو در اصلی و دو در فرعی است. این بنا سراسر با تور شیراز خرداد 97کاشیکاری های بسیار زیبا پوشیده شده تور شیراز بهار 97و جنس ضریح حرم از نقره می باشد. این آرامگاه در خیابان احمدی شهر شیراز قرار داشته و شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر تور شیراز اردیبهشت 97خود به زیارت شاه چراغ بروید.

آرامگاه شاه چراغ در شیراز

آرامگاه شاه چراغ در شیراز

آرامگاه شاه چراغ در شیراز


مدرسه آقا باباخان شیراز

مدرسه آقا باباخان یک مدرسه تاریخی است که در محله درب شاهزاده شیراز و در کنار بناهایی همچون بازار تور شیراز فروردین 97و حمام وکیل قرار دارد. نقل است که این بنا از بناهای دوره زندیه است که با مرگ او نیمه تمام ماند. آقا باباخان بارفروشی این مدرسه را در سال 1240 تکمیل کرد به همین تور شیراز بهار 97دلیل این مدرسه با نام آقا باباخان نام گذاری شده است. ساختمان مدرسه همانند ساختمان های مهم هم دوره خود دارای کاشیتور شیراز خرداد 97 کاری های زیبا و کتیبه نویسیتور شیراز تابستان 97 با خط ثلث است. مدرسه آقا باباخان در سال 1347 جزو آثار ملی به ثبت رسید. این اثر تاریخی به تازگی توسط سازمان میراث فرهنگی بازسازیتور شیراز اردیبهشت 97 شده است.

مدرسه آقا باباخان شیراز


لونا پارک شیراز

لونا پارک یکی از شهربازی های شهر شیراز است که سی سال پیش با هدف تفریحتور شیراز بهار 97 و سرگرمی شهروندان افتتاح شد. این پارک درتور شیراز خرداد 97 شمال شهر و در نزدیکی دروازه قرآن قرار داشته و دارای وسایل بازی متعدد است. لونا پارک با داشتن امکانات و تجهیزاتتور شیراز اردیبهشت 97 روز دنیا می کوشد اوقات شادی را برای شما مسافران تور شیراز فراهم کند. این مجموعه با داشتن مجموعه سرپوشیده ویژه بانوان و وسایل بازیتور شیراز تابستان 97 نظیر رنجر، سالتو ، تونل وحشت، دراگون و موتور کراس کوشیده تا رضایتتور شیراز فروردین 97 تمامی گروه های سنی را جلب کند.

لونا پارک شیراز

لونا پارک شیراز


پارک آزادی شیراز

پارک آزادی بزرگترین پارک شهر شیراز است که در منطقه یک شهرداری این شهرتور شیراز بهار 97 و در کنار خیابان های آزادی و سمیه قرار دارد. این پارک با مساحتی حدود 210000 متر مربع به عنوان یکی از مکان های تفریحی شهر معرفی می شود. پارک آزادی تور شیراز خرداد 97قدمت زیادی داشته و در سال 1345 هجری خورشیدی افتتاح شده است. شهربازی این پارک با داشتن امکاناتی نظیر ترن هوایی هر روزه پذیرای بسیاری از گردشگران تور شیراز است. دریاچه مصنوعی و زیبای پارک با ایجاد تور شیراز تابستان 97منظره ی دلپذیر امکان قایق سواری با قایق پدالی را برای شما فراهم کرده است. پوشش گیاهی پارک بسیار متنوع بوده و انواع درختان با قدمت بالا و با آرایش زیبا در جای جای پارک قرار تور شیراز فروردین 97گرفته اند. قرار گرفتن این پارک در کنار مراکز خرید اصلی شهر شیراز این امکان را برای شما به وجود می آورد تا بعد از خرید در پارک به استراحتتور شیراز اردیبهشت 97 بپردازید.

پارک آزادی شیراز

پارک آزادی شیراز

پارک آزادی شیراز

پارک آزادی شیراز


عمارت شاپوری شیراز

عمارت شاپوری یکی از بناهای به یادگار مانده از دوران قاجار در شیراز است. این بنا در سال 1315 توسط استاد ابوالقاسم مهندسی تور شیراز بهار 97ساخته شد. عمارت شاپوری در اصل خانه یکی از تاجران شیراز به نام تور شیراز خرداد 97عبدالصاحب شاپوری بوده است که در سال 1379 جزو آثار ملی به ثبت رسیده است. تور شیراز فروردین 97این عمارت در محله انوری که یکی از محله های قدیمی شهر است قرار دارد. بنا در زمینی به مساحت 4635 متر تور شیراز تابستان 97مربع قرار گرفته است و سبک معماری آن از دوران قاجاریه است. ویژگی منحصر به فرد این بنا داشتن بالکن است که تا قبل از این در بناهای ایرانی جایگاهی نداشته است. هم چنین باغ بسیار زیبایی در اطراف بنا قرار دارد که دارای تقارن بوده و تور شیراز اردیبهشت 97دارای پوشش گیاهی متنوعی است.

عمارت شاپوری شیراز

عمارت شاپوری شیراز

عمارت شاپوری شیراز

بازدید : 31
چهارشنبه 29 فروردين 1397 زمان : 15:38

مسجد عتیق شیراز

مسجد جامع عتیق کهن ترین مسجد شهر شیراز است که در ضلع شرقی تور شیراز تابستان 97حرم شاهچراغ قرار دارد. این مسجد که با نام مسجد آدینه و مسجد جمعه نیز شناخته می شود در ابتدا یک آتشخانه بوده است و گفته می شود قدمتی ماقبل تاریخ دارد. اولین بار و در سال 281 قمری عمرو لیث صفاری به شکرانه پیروزی خود دستور ساخت این مسجد را می دهد. مسجد عتیق بارها تخریب شده و مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است که از جمله تواریخ بازسازی مسجد تور شیراز خرداد 97می توان به دوره اتابکان، دوره گورکانی، دوره صفویه و آخرین بار در سال 1315 اشاره کرد. در سال 752 و در دوره شاه اسحاق اینجو یک عمارت به نام دارالمصحفتور شیراز بهار 97در مسجد ساخته شد که محل کتابت و تلاوت قرآن کریم بود. گفته می شود حافظ شیرازی هر شب در این محل به تلاوت قرآن می پرداخته است. از این دوران سه قرآن خطی باقی ماندهتور شیراز اردیبهشت 97 است که در موزه پارس شیراز نگهداری می شوند. یکی از دیوارهای مسجد به دیوار ندبه مشهور است که روی آن کاشی کاری به شکل سرو انجام شده و گفته تور شیراز فروردین 97می شود براق به هنگام عروج پیامبر از این محل حرکت کرده است.باورهای عامیانه زیادی درباره این مسجد وجود دارد نشیر این که عصای موسی در زیر مسجد قرار گرفته است و یا اینکه حضرت عیسی در این مسجد نزول کرده است. به شما مسافران تور شیراز پیشنهاد می کنیم در طول سفر خود از این مسجد تاریخی دیدن کنید.

مسجد عتیق شیراز

مسجد عتیق شیراز


خانه منطقی نژاد شیراز

خانه منطقی نژاد یک خانه تاریخی متعلق به اواخر دوران قاجار است که در کوی شاهتور شیراز تابستان 97 چراغ و خیابان نهم دی شیراز قرار گرفته است. این خانه اکنون به موزه آواها و نماها تبدیل شده است. این بنا در سال 1352 به ثبت ملی رسیده است و در تور شیراز اردیبهشت 97سال 1384 همزمان با ساخت خیابان نهم دی تا مرز تخریب پیش رفت که با ممانعت طرفداران میراث فرهنگی از این تخریب جلوگیری شد. این تور شیراز بهار 97خانه قدیمی بسیار زیبا با سبک معماری دوران قاجار طراحی شده است و دارای یک حیاط بستور شیراز خرداد 97یار زیبا با حوض و اتاق دورتادور حیاط است. یک تالار آینه بسیار زیبا در این خانه وجود دارد که بسیار دیدنی است. تور شیراز فروردین 97شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود از این خانه زیبا و تاریخی دیدن فرمایید.

خانه منطقی نژاد شیراز

خانه منطقی نژاد شیراز

خانه منطقی نژاد شیراز


سرای مشیر شیراز

سرای مشیر یا سرای گلشن یکی از بازارهای شهر شیراز است. این بازار در جنوب تور شیراز تابستان 97شرقی بازار وکیل قرار داشته و یکی از مکان های اصلی برای خرید صنایع دستی شهر شیراز می باشد. قدمت این بازار به دوران قاجار و زمان سلطنت فتحعلی شاه باز تور شیراز اردیبهشت 97می گردد که حکمران وقت فارس میرزا ابوالحسن خان مشیرالملک دستور ساخت آن را داد و بازار را وقف امام پنجم شیعیان کرد. این بازار از نظر معماری شباهت های زیادی با بازار وکیل دارد و چون در کنار آن قرار گرفته استتور شیراز خرداد 97 بسیاری می پندارند که سرای مشیر از بازار وکیل منفک نیست. سرای مشیر در سال 1347 جزو آثار ملی به ثبت رسید و در تور شیراز فروردین 97سال 1348 بازسازی شد. وجود کاشی کاری و مقرنس های بسیار زیبا این بازار را به مکانی بسیار دیدنی بدل کرده است که حتی اگر قصد خریدتور شیراز بهار 97 نداشتید بازدید از این بازار زیبا را به شما مسافران تور شیراز پیشنهاد می کنیم.

سرای مشیر شیراز

سرای مشیر شیراز


آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز

کمال الدین ابوالعطاء محمود ابن علی کرمانی ملقب به خواجوی کرمانی بزرگترینتور شیراز اردیبهشت 97 شاعر کرمان است که در قرن هفتم هجری معاصر با شاعران بزرگی همچون حافظ و عبید زاکانی می زیسته. این شاعر بزرگ که دو دیوان صنایع الکمال و بدایع الجمال و هم چنین 5 مثنوی از او بهتور شیراز خرداد 97 یادگار مانده است در اواخر عمر ترک دیار گفته است و در شیراز به سر می برده تا در سال 752 وفات یافت. مقبره این شاعر بزرگ در سال 1315 با اعتبارات ادارهتور شیراز فروردین 97 فرهنگ شیراز در جوار دروازه قرآن ساخته شد. گفتنی است آب جوی معروف رکن آباد از کنار این مقبره می گذرد. در شمال مقبره خواجو یک فرهنگسرا با نام خود او قرار دارد. کمی بالاتر از مقبره سه غار قرارتور شیراز تابستان 97 دارد که در گذشته محله گوشه نشینی زاهدان بوده و گفته می شود خواجو نیز مدتی در آن غارها بهتور شیراز بهار 97 عبادت و تفکر می پرداخته است. این مقبره همه روزه میزبان شما مسافران تور شیراز می باشد.

آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز

آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز

آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز


مسجد وکیل شیراز

مسجد وکیل یکی از آثار به جا مانده از دوره کریمخان زند است که در زمینی به مساحت 5000 متر مربع قرار دارد.تور شیراز بهار 97 این مسجد به دستورا کریمخان و در سال 1187 هجری قمری ساخته شده است و یکی از ارکان مجموعه وکیل به حساب می آید. مسجد وکیل در محله درب شاهزاده شیراز و در راستهتور شیراز تابستان 97 بازار شمشیرگرها قرار دارد. در معماری مسجد از عناصر فوق العاده ای استفاده شده است. علاوه بر کاشی کاری ها و کتیبه نویسی های بسیار زیبا ،تور شیراز اردیبهشت 97 وجود 48 ستون که با ظرافت زیادی حجاری شده اند از زیبایی های این مسجد به شمار می رود. دو گلدسته در دو طرف گنبد قرار دارند که طول هر کدام بیست متر است و با کاشی ها زیبا پوشیده شده اند. مسجد تور شیراز خرداد 97وکیل مانند هر مسجد دیگری دارای شبستان و صحن است اما وجود طاق های متعدد و زیبا از ویژگی های منحصر به فردتور شیراز فروردین 97 مسجد وکیل به حساب می آید. به شما مسافران تور شیراز توصیه می کنیم در طول سفر خود از این مسجد زیبا و تاریخی دیدن کنید.

مسجد وکیل شیراز

مسجد وکیل شیراز

مسجد وکیل شیراز

بازدید : 24
چهارشنبه 29 فروردين 1397 زمان : 15:32

موزه تاریخ طبیعی شیراز

موزه تاریخ طبیعی وابسته به دانشگاه شیراز یکی از بزرگترین موزه های شهر شیراز محسوب می تور شیراز تابستان 97شود. این موزه در سال 1353 به منظور آشنایی عموم مردم با عالم خلقت و ارزش وجودی گیاهان و جانوران افتتاح شد. پس از سه سال و در سال 1356 به تور شیراز بهار 97ساختمان فعلی خود که مساحتی بالغ بر 5000 متر دارد انتقال یافت. در این موزه بخش های مختلفی نظیر جانوری، گیاهی، زمین شناسی، حشره شناسی، نجوم، تور شیراز اردیبهشت 97تکنولوژی، آناتومی، تمبر ، سکه و کارگاه تاکسیدرمی است که در هرکدام از این بخش ها می توانید سیر و تاریخ موضوعات مورد نظر خود را بیابید. در بخش جانوری موزه بیش از 2500 نمونه جانوری وجود دارد. تور شیراز فروردین 97یکی از بهترین بخش های این موزه بخش زمین شناسی آن است که در آن فسیل هایی با قدمت بیش از 70 میلیون سال وجود دارد.تور شیراز خرداد 97 قیمت بلیط این موزه 3000 تومان است که شما مسافران تور شیراز به صورت اینترنتی نیز می توانید آن را تهیه کنید.

موزه تاریخ طبیعی شیراز

موزه تاریخ طبیعی شیراز

موزه تاریخ طبیعی شیراز


خانه تاریخی سعادت شیراز

خانه تاریخی سعادت یا موزه خاتم شیراز یکی از خانه هایتور شیراز بهار 97 باقی مانده از دوران قاجار است که در محله سنگ سیاه شهر شیراز و در نزدیکی آرامکاه سیبویه قرار گرفته است. این خانه که به سبک قاجاری ساخته شده است دارای یک حیاط مرکزی و اتاق های سه تور شیراز تابستان 97دری و پنج دری می باشد که با شیشه های رنگی، گچ بری و کاشی های زیبا تزیین شده اند. در بالای شاه نشین خانه یک رخ بام بسیار زیبا به سبک مجسمه های سردر تخت جمشید تور شیراز فروردین 97وجود دارد که قطعا نظر شما مسافران تور شیراز را جلب خواهد کرد. خانه سعادت در سال 1382 به ثبت ملی رسید و چهار سال بعد یعنی در سال 1386 تور شیراز اردیبهشت 97مرمت شد و بازسازی شد. سازمان میراث فرهنگی پس از مرمت این بنا آن را به موزه و خانه خاتم تغییر کاربری داد تا قدمی در حفظ و ترویج هنر خاتم کاری تور شیراز خرداد 97برداشته باشد.

خانه تاریخی سعادت شیراز

خانه تاریخی سعادت شیراز


موزه هفت تنان شیراز

موزه هفت تنان یا باغ هفت تنان یکی قدیمی ترین باغ های شهر تور شیراز خرداد 97شیراز است. قدمت این باغ به سده های پیش باز می گردد اما یک عمارت درون آن وجود دارد که در زمان کریم خان زند و به دستور شخص او بنا شده است. این باغ در کوه چهل مقام و در شمال شهر شیراز تور شیراز فروردین 97قرار گرفته است. عمارت این باغ بسیار جالب و دیدنی است و در آن تالاری وجود دارد که بر روی دو ستون قرار گرفته است و در طبقه بالایی عمارت نقاشی های تور شیراز تابستان 97زیبایی وجود دارد که از آثار فاخر دوران زندیه به شمار می روند. این نقاشی ها شامل پنج مجلس هستند که عبارتند از نقش موسی در حال شبانی، درویش با تبرزین و کشکول، منظره ی شیخ صنعانتور شیراز بهار 97 و دختر ترسا، نقش ابراهیم و نقش درویش جوان. علت نام گذاری این مکان به نام هفت تنان وجود مزار هفت تن عارف در این باغ است که کریمخان زند بر روی هر کدامتور شیراز اردیبهشت 97 از این قبور یک سنگ بی نوشته قرار داده است. از این مکان امروزه به عنوان موزه سنگ استان فارس هم استفاده می شود و شما مسافران تور شیراز می توانید از آن بازدید نمایید.

موزه هفت تنان شیراز

موزه هفت تنان شیراز

موزه هفت تنان شیراز


ارگ کریم خان شیراز

ارگ کریمخان بنایی بسیار زیبا متعلق به دوران زندیه استتور شیراز بهار 97 که در خیابان کریم خان زند شیراز قرار دارد. این ارگ در سال 1108 شمسی و همزمان با برگزیده شدن شیراز به عنوان پایتخت به دستور کریمخان ساخته و به ارگ کریم خان مشهور شد. در دورانتور شیراز تابستان 97 زندیه این ارگ برای اقامت پادشاه در نظر گرفته شده بود. ساختمان ارگ مربعی شکل بوده و در زمینی به مساحت 4000 متر مربع بنا شده است؛ در هر گوشه از این ساختمان یک برج بلند به ارتفاع 14 تور شیراز فروردین 97متر از سنگ و گچ ساخته شده است. در زمان قاجار این بنا به عنوان محل اقامت فرمانداران در نظر گرفته شد و در این دوره به دستور میرزا عبدالحسین تور شیراز خرداد 97فرمانفرما نقاشی های مینیاتوری بر دیوارهای آن کشیده شد. در دوره پهلوی مدتی این بنا به عنوان زندان استفاده می شد. در سال 1351 ارگ کریم خان به ثبت ملی رسید اما هنوز ثبت تور شیراز اردیبهشت 97جهانی نشده است. هم اکنون این بنا در حال مرمت می باشد تا در آینده ای نزدیک به بزرگترین موزه شیرازتبدیل شود.

ارگ کریم خان شیراز

ارگ کریم خان شیراز


غار چاه قلعه بندر شیراز

قلعه بندر یکی از آثار باقیمانده از دوران هخامنشی تور شیراز بهار 97در شمال شرقی شهر شیراز و در نزدیکی آرامگاه سعدی است. این قلعه بزرگ که اکنون چیزی از آن به جز چند دیوار باقی نمانده است، در ابتدا تیرازیس نامیده شد و در دوران ساسانیان به فهندر یا بندر تغییر تور شیراز تابستان 97نام داد. در ابتدا این قلعه به منظور اقامت هنرمندان دوره هخامنشی در دوران داریوش بنا گردیده و در زمان ساسانیان اقامتگاه شاپور دوم بوده است. این قلعه دارای دو برج دیده بانی، یک چاه سنگیتور شیراز فروردین 97 و چندین ساختمان اقامتی بوده است که در گذر زمان تخریب شده و هم اکنون تنها چاه باقی مانده است. این چاه عمقی حدود 160 متر داردتور شیراز اردیبهشت 97 و دهانه آن 16 متر مربع است. به علت نام این چاه که بندر است ، این خرافات در میان مردم به وجود آمده بود که چاه تا بندر عباس ادامه دارد ولی اینتور شیراز خرداد 97 عقیده اشتباه است. شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود از این یادگار دوران هخامنشی دیدن کنید.

غار چاه قلعه بندر شیراز

غار چاه قلعه بندر شیراز

بازدید : 69
چهارشنبه 29 فروردين 1397 زمان : 15:25

رستوران سرای مهر شیراز

رستوران سرای مهر یکی از رستوران های سنتی شهر شیراز است تور شیراز فروردین 97که در بازار وکیل شهر شیراز قرار دارد. این رستوران در دو طبقه ساخته شده است و دارای 50 نفر ظرفیت است. شما می توانید صبحانه، ناهار و شام را در این رستوران صرف کنید و هم چنین میانتور شیراز خرداد 97 وعده را نیز می توانید در این تور شیراز بهار 97رستوران میل نمایید. قیمت منوی این رستوران بسیار به صرفه بوده و به همین تور شیراز تابستان 97خاطر مشتری های زیادی از میان مسافران تور شیراز دارا می باشد. فضای داخلی رستوران بسیار زیبا و به شکل سنتی طراحی شده است و دارای فضای بسیار دنجی است. ساعت کاری رستوران سرای مهر از ساعت 10 تور شیراز اردیبهشت 97صبح تا 9 شب می باشد.

رستوران سرای مهر شیراز

رستوران سرای مهر شیراز


رستوران سیتا شیراز

رستوران سیتا یکی از رستوران های شمال شهر شیراز است که در خیابانتور شیراز فروردین 97 سمیه و ضلع شرقی پارک آزادی قرار دارد. این رستوران دارای فضای بسیار آرام است و دکوراسیون آن تلفیقی از سبک سنتی و مدرن می باشد. نورپردازی بسیار تور شیراز تابستان 97عالی طراحی شده و به شما مهمانان تور شیراز حس آرامش القا می کند. منوی رستوران کمی گران است و انواع غذاهای ایرانی مانند کباب ها، جوجه، خورش ها و غذاهای سنتیتور شیراز فروردین 97 شیرازی را شامل می شود؛ هم چنین تور شیراز بهار 97چند نوع غذای فرنگی نیز در منو وجود دارند. از این رستوران می توانید با رزرو قبلی برای بتور شیراز خرداد 97رگزاری جشن و مهمانی ها بزرگ خودتور شیراز اردیبهشت 97 نیز استفاده کنید. ساعت کاری رستوران سیتا از 9 تا 15 و 19 تا 23 می باشد.

رستوران سیتا شیراز

رستوران سیتا شیراز


رستوران سنتی درویش شیراز

رستوران درویش یکی از رستوران های سنتی شهر شیراز است که در خیابان قصرالدشت قرار دارد. فضای تور شیراز خرداد 97داخلی این رستوران دارای گچ بری های بسیار زیبا و تخت های سنتی برای نشستن است. البته اگر علاقه ای به تخت برای نشستن ندارید میز و صندلی نیز وجودتور شیراز فروردین 97 دارد. میز اردور رستوران دارای انواع سالادها و پیش غذا ها است که به شما مهمانان گرامی تور شیراز توصیه می کنیم حتما امتحان کنید. در طول صرف غذاتور شیراز اردیبهشت 97 برای شما موسیقی سنتی زنده نواخته خواهد شد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای خوش طعم ایرانی، غذاهای دریایی و سنتی شیرازی است کهتور شیراز تابستان 97 با بهترین کیفیت طبخ می شوند. ساعت کاری رستوران درویش از 12:30 تا 16 تور شیراز بهار 97برای ناهار و از 20 تا 23 برای شام می باشد.

رستوران سنتی درویش شیراز

رستوران سنتی درویش شیراز


مجتمع گردشگری نور شیراز

مجتمع نور یک مجتمع بسیار بزرگ گردشگری است که در بلوار چمران شهر تور شیراز تابستان 97شیراز قرار گرفته است. این مجموعه دارای رستوران ، تالار پذیرایی و فضای سبز می باشد که به زیبایی هر چه تمام تر در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. رستوران لبنانی مجتمع نور آماده پذیرایی از شما تور شیراز فروردین 97علاقه مندان به غذاهای عربی است. در رستوران و تالار پذیرایی آپدانا انواع غذاهای ایرانی برای شما مسافران تور شیراز سرو می شود؛ هم چنین برای صرف صبحانه نیز می توانید به این رستوران مراجعه تور شیراز خرداد 97فرمایید. رستوران شاورما می تواند گزینه بسیار خوبی برای کسانی که دوستدار فست فود هستند باشد. در کافی شاپ مجموعه انواع نوشیدنی و دسرها سرو می شود.تور شیراز بهار 97 در صورت تمایل می توانید غذای خود را در آلاچیق هایی که در فضای سبز زیبای مجموعه قرار دارند صرف کنید. این مجموعه غذایی هرروز آماده پذیراییتور شیراز اردیبهشت 97 از شما عزیزان می باشد.

مجتمع گردشگری نور شیراز

مجتمع گردشگری نور شیراز


رستوران چینی اژدها شیراز

اگر علاقه مند به تست کردن طعم های جدید و غذاهای بین تور شیراز فروردین 97المللی هستید رستوران چینی اژدها می تواند گزینه مناسبی برای شما مسافران تور شیراز باشد. این رستوران در خیابان سمیه و در کنار هتل خانه سبز قرار گرفته است. در منوی رستوران اژدها انواع مدل جوجه چینی، رشته فرنگی، تور شیراز خرداد 97میگو، ماهی، سالاد، برنج چینی، سوپ، استیک و ... به چشم می خورد که هر کدام از آن ها با رسپی بینتور شیراز تابستان 97 المللی طبخ می شوند. سوپ مخصوص دراگون تور شیراز بهار 97یکی از پیش غذاهای معروف این رستوران است. دکوراسیون این رستوران به شبک چینی با نورپردازی مخصوص است که فضای بسیار دل انگیز و آرامش بخشی تور شیراز اردیبهشت 97را برای صرف غذا فراهم کرده است.

رستوران چینی اژدها شیراز

رستوران چینی اژدها شیراز

بازدید : 38
چهارشنبه 29 فروردين 1397 زمان : 15:19

رستوران کاکتوس شیراز

رستوران کاکتوس یکی از رستوران های خوب خیابان قصرالدشت است که سال ها است از مهمانان تور شیراز پذیرایی می کند. این رستوران در سه تور شیراز بهار 97وعده غذایی صبحانه، ناهار ، شام سرویس ارائه می دهد. هم چنین می توانید برای صرفتور شیراز تابستان 97 میان وعده و یا نوشیدنی نیز به این رستوران مراجعه کنید. در کنار رستوران کاکتوس یک کافی شاپ نیز وجود دارد که نوشیدنی های بین المللی آن بسیار تور شیراز فروردین 97معروف است. امکان سفارش از قسمت باربیکیو رستوران و نشستن در فضای باز نیز از ساعت 12 ظهر برای شما امکان پذیر است. در هنگام صرف غذا برای شما موسیقی زنده به سبک پاپ و سنتی نواخته می شود. میز اردور بسیار کاملی در اینتور شیراز خرداد 97 رستوران است که انواع سالادها و پیش غذا در آن وجود دارند. رستوران کاکتوس امکان سفارش تلفنی نیز برای شما قرار دارد. قیمت تور شیراز اردیبهشت 97های منو در این رستوران کمی بالا است.

رستوران کاکتوس شیراز

رستوران کاکتوس شیراز


رستوران طوبی شیراز

رستوران طوبی یکی از رستوران های خوب شیراز است که در خیابان معالی آباد و رو به روی پارک ملت قرار گرفته تور شیراز بهار 97است. این رستوران دارای محیطی خانوادگی و دکوراسیونی کلاسیک است که فضای بسیار مطبوعی را برای صرف غذا ایجاد کرده است.تور شیراز تابستان 97منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، انواع فست فودها و چند نوع غذای دریایی می شود که دارای قیمت تقریبا معقولی هستند. هم چنین اگر برای صرف میان وعده به این رستورانتور شیراز فروردین 97 می روید می توانید از منوی کافی شاپ استفاده کنید. پیش غذا را می توانید از قسمت سالاد بار رستوران که بسیار متنوع و خوش آب و رنگ است انتخاب نمایید؛ هم چنین اگر شب هنگام به این رستوران بروید تور شیراز خرداد 97می توانید از گوش دادن به موسیقی زنده همراه صرف غذای خود لذت ببرید. ظرفیت رستوران طوبی 250 نفر است که از آن برای برگزاری جشن و یا مهمانی هم می توان استفاده کرد. سرویس اینترنت بی سیم در این رستوران به صورت رایگان در اختیار شما مسافران تور شیراز قرار خواهد تور شیراز اردیبهشت 97گرفت.

رستوران طوبی شیراز

رستوران طوبی شیراز


رستوران مگیران برگر شیراز

فست فود مگیران برگر یکی از فست فود های قدیمی شهر شیراز تور شیراز خرداد 97است که حدود 25 سال است در این شهر به فعالیت می پردازد. این فست فود در میدان معلم و ابتدای بلوار فرهنگ شهر قرار گرفته است. در منوی مگیران برگر انواعتور شیراز اردیبهشت 97 و اقسام فست فودها مانند پیتزا و ساندویچ و حتی استیک وجود دارند ولی اکثر مشتری هایش معتقدند برگرها حرف اول را می زنند. دکور تور شیراز بهار 97رستوران بسیار ساده و ترکیبی از رنگ های تیره است و اگر مایل به صرفتور شیراز تابستان 97 غذا در آن نبودید می توانید از قسمت بیرون بر سفارش خود را تحویل بگیرید. ظرفیت مگیران برگر حدود 30 نفر است و قیمت های آن بسیارتور شیراز فروردین 97 مناسب است. شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود سری هم به این رستوران بزنید.

رستوران مگیران برگر شیراز

رستوران مگیران برگر شیراز


رستوران گامبرون شیراز

رستوران گامبرون یکی دیگر از رستوران های شهر شیراز است که در تور شیراز خرداد 97منطقه قصرالدشت و در خیابان ولی عصر قرار گرفته است. منوی رستوران گامبرون به طور کامل از غذاهای دریایی متشکل است و این رستوران یک رستوران دریاییتور شیراز اردیبهشت 97 می باشد. بعضی از غذاهای منو غذاهای سنتی ایرانی هستند مانند قلیه ماهی و برخی از آن ها مانند فیش اند چیپس از غذاهای بین المللی هستندتور شیراز بهار 97 که با توجه به ذائقه تان می توانید انتخاب نمایید. رستوران دکوراسیون شیک و زیبایی دارد و دارای ظرفیت 100 نفر می باشد. با رزرو قبلی می توانید حتی جشن و یا مهمانی های خود را در آن تور شیراز فروردین 97برگزار نمایید. سرویس اینترنت بی سیم برای شما مهمان گرامی تور شیراز که به رستوران گامبرون رفته اید رایگان می باشد. اگر علاقه مند به غذاهای دریایی هستید پیشنهاد ما رفتن به رستوران گامبرونتور شیراز تابستان 97 است.

رستوران گامبرون شیراز

رستوران گامبرون شیراز


مجتمع پذیرایی احسان شیراز

مجتمع پذیرایی احسان یک مجموعه رستوران و تالار است که در قصرالدشت تور شیراز خرداد 97و ابتدای خیابان مهدی آباد شیراز قرار گرفته است. این مجموعه در داخل یک باغ بزرگ و زیبا قرار گرفته است که مناسب برگزاری مراسم عروسی تور شیراز اردیبهشت 97می باشد؛ طراحی این باغ بسیار زیبا بوده و در جای جای آن آبنماها و مجسمه های زیبا به چشم می خورند. هم چنین رستوران روباز مجموعه در این باغتور شیراز بهار 97 قرار گرفته است. در رستوران احسان انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت مطلوب به شما مسافران تور شیراز ارائه داده می شود و کافی شاپ مجموعه احسان مکان بسیار مناسب و آرامی برای صرف نوشیدنی و میان وعده است. قیمت منویتور شیراز تابستان 97 های این مجتمع پذیرایی بسیار با صرف است و مدیریت مجموعه را اقای مشایق بر عهده دارند. ساعت کاری این مجموعه از 12 ظهر تور شیراز فروردین 97تا بامداد است.

مجتمع پذیرایی احسان شیراز

مجتمع پذیرایی احسان شیراز

بازدید : 38
چهارشنبه 29 فروردين 1397 زمان : 15:12

رستوران امیران شیراز

رستوران امیران یکی از رستوران های خوب شهر شیراز است که در معالی آباد و ابتدایتور شیراز بهار 97 خیابان خلبانان قرار گرفته است. این رستوران که بیشتر به خاظر بوفه اش معروف است دارای قیمت بسیار مناسبی برای شما مسافران تور شیراز می باشد. ساعت کاری رستوران از ساعت 7:30 تا بامداد بوده و می توانید وعده های صبحانه، ناهار و شام را تور شیراز تابستان 97در این رستوران صرف کنید. رستوران دارای 130 نفر ظرفیت است و اتاق های وی آی پی آن مخصوص تور شیراز فروردین 97قرارهای کاری و مهمانی های خانوادگی می باشد. در قسمت رستوران می توانید انواع غذاهای سنتی، دریایی و بین المللی را امتحان کنید. یکی ازتور شیراز اردیبهشت 97 نوآوری های این رستوران دو نرخی بودن آن است که در صورت عدم اسراف مبلغ کمتری بابت هزینه از شما دریافت خواهدتور شیراز تابستان 97شد.

رستوران امیران شیراز

رستوران امیران شیراز


رستوران شمس العماره شیراز

شمس العماره یک مجموعه غذایی بسیار خوب در شهر شیراز است که در شمال تور شیراز بهار 97شهر شیراز و در جوار دروازه قرآن قرار گرفته است. این مجموعه دارای سه رستوران ، دو کافی شاپ و یک باربیکیو و فست فود می باشد که از ساعت 11:30 تا 00:30 یکسره به ارائه خدمات می پردازد. رستوران های این مجموعه شامل رستوران سنتی ، رستوران کلاسیک و رستوران فرنگی است که در این رستوران تور شیراز تابستان 97ها روازنه سه پارت موسیقی زنده اجرا تور شیراز اردیبهشت 97می شود و تفاوت آن با دیگر رستوران ها این است که در رستوران سنتی موسیقی سنتی و در رستوران کلاسیک موسیقی پاپ برای شما مسافران تور شیراز نواخته می شود. در کنار رستوران سنتی یک چایخانه نیز قرار دارد که می توانید انواع چای و دمنوش را در آن امتحان کنید. هم چنین قسمت وی آی پی و آلاچیق این مجموعه رستوران مخصوص قرارهای خاص و مهمانی های شما تور شیراز فروردین 97عزیزان است.

رستوران شمس العماره شیراز

رستوران شمس العماره شیراز

رستوران شمس العماره شیراز


فست فود داتیس شیراز

فست فود داتیس یکی دیگر از فست فودهای شهر شیراز است که در محله و خیابان تور شیراز بهار 97معالی آباد و در ابتدای خیابان پزشکان قرار گرفته است. این فست فود در ساختمانی دو طبقه و با دکوری مدرن قرار دارد که طبقه بالا لژ خانواتور شیراز تابستان 97دگی مخصوص است. در این فست فود انواع پیتزا، کنتاکی، پاستا، سوخاری و ساندویچ با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب سرو می شود. ظرفیت این رستوران 100 نفر می باشد و بابت سرو غذا از شما حق سرویس دریافت نمی شود. در سالاد بار اینتور شیراز اردیبهشت 97 فست فود انواع سالادها و پیش غذاها را می توانید انتخاب و صرف کنید. هم چنین اگر مایل به صرف غذا در رستوران نیستید پیک رستوران به صورت رایگانتور شیراز فروردین 97در محدوده به شما مسافران تور شیراز سرویس ارائه می دهد. اگر به غذاهای فست فود علاقه مندید پیشنهاد ما به شما فست تور شیراز تابستان 97فود داتیس است.

فست فود داتیس شیراز

فست فود داتیس شیراز


فست فود هایلار شیراز

فست فود هایلار یکی از فست فودهای معروف شیراز است که در بلوار معالی آباد این شهر و بین خیابان دوستان و تور شیراز اردیبهشت 97خلبانان قرار گرفته است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای فست فود مانند ساندویچ های گرم و سرد، پیتزا، برگر و انواع سوخاری ها است. هم تور شیراز بهار 97چنین می توانید همراه غذای خود انواع سالاد و نوشیدنی را نیزسفارش دهید.قیمت ها در این فست فود به نسبت مناسب بودهتور شیراز تابستان 97 و حق سرویس نیز دریافت نمی شود. ساعت کاری این فست فود برای ناهار از 10 تا 15 و برای شام از 17 تا 24 است. ظرفیت این رستوران 35 نفر است و قسمت بیرون بر این رستوران در محدوده سرویس ارائه می دهد. فست فود هایلار تور شیراز فروردین 97دارای چند شعبه دیگر هم در شهر شیراز است که این شعبه به شعبه مرکزی معروف می باشد.

فست فود هایلار شیراز

فست فود هایلار شیراز


مجموعه غذایی امپراتور شیراز

مجموعه غذایی امپراتور یک رستوران بسیار شیک در خیابان ستارخان شهر شیراز است که سال ها است از مسافران تور شیرازپذیرایی می کند. رستوران دارای دو طبقه است و دکوراسیون داخلی آن بسیار زیبا می باشد. در این مجموعه رستوران و فست فود با یکدیگر تلفیق شده اند. تور شیراز تابستان 97پیش غذا به صورت بوفه سالاد و غذاهای سبک در اختیار شما قرار می گیرد. در منوی فست فود انواع پیتزا، کنتاکی، برگر، ساندویچ و استیک به چشم می خورد. هم تور شیراز بهار 97چنین در منوی رستوران انواع کباب تور شیراز اردیبهشت 97ها. غذاهای ایرانی و غذاهای دریایی وجود دارند. این رستوران دارای ظرفیت 250 نفر است که برای برگزاری مهمانی های شما نیز مناسب می باشد.این رستوران دارای قسمت بیرون بر با هزینه پیک رایگان نیز می باشد. هم چنین اینترنت بی سیم به صورت رایگان در اختیار شما قرار می تور شیراز فروردین 97گیرد.

مجموعه غذایی امپراتور شیراز

مجموعه غذایی امپراتور شیراز

بازدید : 44
چهارشنبه 29 فروردين 1397 زمان : 15:05

هتل سنتینوس کوش آداسی

هتل سنتینوس یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در ساحل لانگ بیچ تور کوش آداسی خرداد 97و در نزدیکی مرکز شهر کوش آداسی قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 100 کیلومتر و تا پارک ملی کوش آداسی حدود 12 تور کوش آداسی فروردین 97کیلومتر است. این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و برای رسیدن به این ساحل باید 300 متر را پیاده طی کنید. هتل در سال 2012 بازسازی شده است و خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می دهد. در هتل سنتینوس 102 اتاق و سوئیت وجود دارد که هرکدام به طور جداگانه دارای بالکن هستند و تمامی امکانات رفاهی را به شما مهمانان گرامیتور کوش آداسی تابستان 97 ارائه می دهند. رستوران اصلی هتل غذا را به صورت بوفه سرو می کند و دو رستوران آلاکارته غذاهای دریایی و مکزیکی سرو می کنند. در محوطه هتل استخر روباز و تخت های مخصوص حمام آفتاب وجود دارند که در اطراف آن ها درختان زیبای نخل قرار گرفته اند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ ، سالن بدنسازی، باشگاه کودکان، والیبال ساحلی، تور کوش آداسی اردیبهشت 97تنیس روی میز، بیلیارد، مینی گلف، صرافی، خدمات نگهداری از کودکان و ... اشاره تور کوش آداسی بهار 97کرد.

هتل سنتینوس کوش آداسی

هتل سنتینوس کوش آداسی

هتل سنتینوس کوش آداسی

هتل سنتینوس کوش آداسی


هتل اکبولوت کوش آداسی

هتل اکبولوت یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در کنار ساحل دریای اژه و در فاصله 90 متری تور کوش آداسی خرداد 97آن قرار دارد. در کنار این هتل جاذبه های گردشگری مانند غار زئوس و پارک ملی کوش آداسی در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر در فاصله 120 کیلومتری این هتل قرار گرفته است و مرکز شهر کوش آداسی در فاصله 23 کیلومتری آن قرار دارد. هتل در سال 2009 بازسازی شده است و در مجموع دارای 82 اتاق می باشد. تور کوش آداسی تابستان 97هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای ترکی و دریایی را به سبک بوفه برای شما مهمانان گرامی تور کوش آداسی سرو می کند. هم چنین چهار کافی شاپ در مکان های تور کوش آداسی فروردین 97مختلف این هتل قرار گرفته اند. در محوطه این هتل یک استخر روباز و در مرکز سلامت هتل اکبولوت استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن ماساژ وجود دارند. از دیگر امکانات هتل تور کوش آداسی اردیبهشت 97می توان به سالن بدنسازی، دارت، دوچرخه سواری، لاندری، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره تور کوش آداسی بهار 97کرد.

هتل اکبولوت کوش آداسی

هتل اکبولوت کوش آداسی

هتل اکبولوت کوش آداسی

هتل اکبولوت کوش آداسی


هتل آلیکا کوش آداسی

هتل آلیکا یکی از هتل های 3 ستاره کوش آداسی است که در فاصله یک کیلومتری مرکز شهر و در نزدیکی دریایتور کوش آداسی تابستان 97 اژه قرار گرفته است. این هتل دارای 26 اتاق است که بسیار تمیز هستند و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، بالکن، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان و حمام تور کوش آداسی خرداد 97با دوش و سشوار هستند. رستوران هتل آلیکا انواع غذاهای ترکی را به شما ارائه می دهد و در کافی شاپ روباز هتل می توانید از نوشیدن یک فنجان قهوه همراهتور کوش آداسی فروردین 97 تماشای باغ لذت ببرید. در محوطه هتل یک استخر روباز فصلی قرار دارد که در فصل های گرم سال می توانید از آن استفاده کنید. در باشگاه بدنسازی هتل تمامی امکانات لازم برایتور کوش آداسی بهار 97 یک ورزش خوب مهیا شده است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور کوش آداسی می توان به پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل و دوچرخه ، پارکینگ رایگان ، ترانسفر رایگان به ویرانهتور کوش آداسی اردیبهشت 97 های شهر افسوس اشاره کرد.

هتل آلیکا کوش آداسی

هتل آلیکا کوش آداسی

هتل آلیکا کوش آداسی


هتل اولیویا کوش آداسی

هتل اولیویا یکی از هتل های 3 ستاره کوش آداسی است که در نزدیکی مرکز این شهر قرار دارد. هتل در فاصله کمی تا ساحل تور کوش آداسی تابستان 97قرار گرفته است و خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می دهد. فاصله هتل تا فرودگاه 83 کیلومتر است. در کنار هتل یک باغ بسیار تور کوش آداسی فروردین 97زیبا مملو از درخت های نخل وجود دارد. هتل دارای 80 اتاق و سوئیت است که هرکدام دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، تهویه ، حمام با دوش و سشوار و صندوق امانات هستند.تور کوش آداسی خرداد 97 هتل دارای دو رستوران با منویی از غذاهای خوش طعم محلی و بین المللی است. استخر روباز هتل در میان انبوهی از درختان نخل قرار داشته وتور کوش آداسی اردیبهشت 97 در کنار آن تخت های حمام آفتاب قرار دارند. از دیگر امکانات هتل اولیویا می توان به استخر سرپوشیده، کتابخانه، دارت، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، اتاق بازیتور کوش آداسی بهار 97 کودکان و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل اولیویا کوش آداسی

هتل اولیویا کوش آداسی

بازدید : 21
چهارشنبه 29 فروردين 1397 زمان : 14:59

هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی

هتل فلورا سوئیتز یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در یک کیلومتری ساحل تور کوش آداسی بهار 97دریای اژه قرار دارد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل در زمینی به مساحت 9000 متر مربع قرار دارد و دارایتور کوش آداسی فروردین 97 ساختمانی 5 طبقه می باشد که شامل 104 اتاق است. اتاق های هتل از انواع استاندارد و خانوادگی هستند که دارای امکانات مینی بار، بالکن، تهویه مطبوع، صندوق امانات و تلفن هستند. رستوران هتل به سبک تور کوش آداسی تابستان 97بوفه است و صبحانه ، ناهار، شام و میان وعده های مختلف را سرو می کند. در محوطه هتل یک استخر روبازتور کوش آداسی اردیبهشت 97 با سرسره های آبی قرار دارند. از دیگر امکانات تل برای شما مسافران تور کوش آداسی می توان به مینی گلف، زمین بسکتبال، والیبال، تنیس، تور کوش آداسی خرداد 97بیلیارد، اتاق بازی، جکوزی و... اشاره کرد.

هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی

هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی

هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی


هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل 4 ستاره گرند اوزچلیک کوش آداسی در کناره دریای اژه و در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد. تور کوش آداسی بهار 97فاصله هتل تا فرودگاه 80 کیلومتر است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و اتاق های هتل دارای منظره دریا هستند. هتل خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. تور کوش آداسی فروردین 97هتل دارای 96 اتاق است که از نوع استاندارد و خانوادگی هستند و دارای امکانات مینی بار ، تلویزیون، تهویه، اینترنت، تلفن و بالکن هستند. رستوران هتل تور کوش آداسی اردیبهشت 97غذا را در وعده های مختلف به صورت بوفه برای شما مهمانان تور کوش آداسی سرو می کند و کافی شاپ هتل در کنار ساحل قرار دارد. هتل دارای امکانات تفریحی متفاوتی است که از جمله آن ها می توان به استخر روباز و سرپوشیده، تور کوش آداسی تابستان 97سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی ، تنیس روی میز، دارت و باشگاه کوتور کوش آداسی خرداد 97دکان اشاره کرد.

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی


هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در کناره ساحل تور کوش آداسی بهار 97دریای اژه و در منطقه اوزدره قرار دارد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی بوده و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. فاصله تور کوش آداسی خرداد 97هتل ماکسیما تا فرودگاه عدنان تور کوش آداسی فروردین 97مندرس 45 کیلومتر است. هتل دارای 252 واحد اقامتی از نوع اتاق و آپارتمان است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تلفن و تهویه مطبوع هستند. هتل دارای یک استخر روباز زیبا در محوطه تور کوش آداسی تابستان 97خود می باشد که در کناره آن تخت های مخصوص حمام آفتاب قرار دارند. رستوران هتل انواع غذاهای ترکی را برای شما مهمانان تور کوش آداسی سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، مرکز اسپا، روم سرویس، لاندری و خشکشوییتور کوش آداسی اردیبهشت 97 اشاره کرد.

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی


هتل اسلان کوش آداسی

هتل اسلان یکی از هتل های 3 ستاره کوش آداسی است که در موقعیت مکانیتور کوش آداسی بهار 97 بسیار خوب در نزدیکی ساحل دریای اژه و هم چنین مرکز شهر کوش آداسی قرار گرفته است. هتل خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد و قیمت بسیار مناسبی دارد که به همین دلیل مقصد بسیاری از گردشگران تور کوش آداسی می باشد. هتل اسلان دارای 54 اتاق خانوادگی و استاندارد است که بسیار تمیز بوده و دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوعتور کوش آداسی فروردین 97 و تلفن هستند. رستوران هتل دارای دو سالن روباز و سرپوشیده بوده صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه ارائه می دهد. این هتل تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 77 کیلومتر فاصله داشته که با هزینهتور کوش آداسی تابستان 97 اضافه می توانید از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید. هتل دارای امکانات تفریحی و رفاهی متعددی مانند استخر،تور کوش آداسی خرداد 97 سونا، جکوزی، حمام ترکی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، باغ، صرافی و خدمات تور می باشد.

هتل اسلان کوش آداسی

هتل اسلان کوش آداسی

هتل اسلان کوش آداسی

تعداد صفحات : 39

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 400
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 62
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 12
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 1386
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 19016
  • کدهای اختصاصی